Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16211
Назва: Використання прецедентного тексту в процесі мовно-літературної освіти
Автори: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: освітній процес
лінгводидактика
національно-мовна особистість
прецедентний текст
Дата публікації: лис-2021
Видавництво: Київ : Педагогічна думка
Бібліографічний опис: Кучеренко І. А. Використання прецедентного тексту в процесі мовно-літературної освіти ІХ Волошинські читання. Шкільна літературна освіта: традиції і новаторство: зб. матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції з нагоди 95-річчя Інституту педагогіки НАПН України; за заг. ред. Т. О. Яценко. Київ : Педагогічна думка, 2021. 238 с.
Серія/номер: УДК;373.01.37.01 (082)
Короткий огляд (реферат): Розвиток молодого покоління нової генерації передбачає цілісне безперервне формування комунікативної компетентності особистості, усвідомлене засвоєння і відтворення національних мовленнєвих, соціальних, культурних норм та цінностей. Цілеспрямований розвиток мовної особистості учня відбувається у процесі вивчення української мови і літератури. Сучасна лінгводидактика акцентує увагу на текстоцентричному принципі мовно-літератного навчання, використанні текстів з метою засвоєння мовних одиниць, осмисленому контекстуальному з’ясуванні їх семантичних, граматичних, стилістичних значень і взаємозв’язків, усвідомленні стилістичної диференціації висловлювання на рівні тексту. Важливим і цінним дидактичним засобом формування національно-мовної особистості є прецедентний текст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16211
ISBN: 978-966-644-600-1
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Кучеренко 2021.pdf413,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.