Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223
Назва: | НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУ |
Автори: | Постоленко, Ірина Сергіївна |
Ключові слова: | іноземні мови аудиторне навчання змішане навчання дистанційне навчання |
Дата публікації: | 16-кві-2021 |
Видавництво: | «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Ірина Постоленко. НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУ. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. науково практ. Інтернет-конф. (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. 222-225. |
Короткий огляд (реферат): | Під час організації змішаного навчання перед викладачем виникає непросте завдання, адже необхідно в обмеженому часі максимально розвинути у студентів різні компетентності. На сьогоднішній день без використання інформаційних технологій це неможливо провести якісно заняття. Модель змішаного навчання, поєднуючи традиційну і електронну моделі, підкреслює переваги і компенсує недоліки кожної з них. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Постоленко_тези.pdf | 184,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.