Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223
Назва: НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУ
Автори: Постоленко, Ірина Сергіївна
Ключові слова: іноземні мови
аудиторне навчання
змішане навчання
дистанційне навчання
Дата публікації: 16-кві-2021
Видавництво: «Візаві»
Бібліографічний опис: Ірина Постоленко. НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ВІД АУДИТОРНОГО ДО ЗМІШАНОГО ФОРМАТУ. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали IV міжн. науково практ. Інтернет-конф. (Умань, 16 квітня 2021 р.). Умань: «Візаві», 2021. С. 222-225.
Короткий огляд (реферат): Під час організації змішаного навчання перед викладачем виникає непросте завдання, адже необхідно в обмеженому часі максимально розвинути у студентів різні компетентності. На сьогоднішній день без використання інформаційних технологій це неможливо провести якісно заняття. Модель змішаного навчання, поєднуючи традиційну і електронну моделі, підкреслює переваги і компенсує недоліки кожної з них.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16223
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Постоленко_тези.pdf184,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.