Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2024-04-22T05:53:30Z-
dc.date.available2024-04-22T05:53:30Z-
dc.date.issued2024-03-25-
dc.identifier.citationБержанір А. Л., Запорожець М. О. Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти. Наука і техніка сьогодні». Серія «Педагогіка». 2024. Вип. № 3(31). С. 450–458.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-6025 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність філософських підходів до інтерпретації сучасних парадигм освіти як методологічної основи для її теоретичного розуміння і практичного використання під час освітньої діяльності. Встановлено, що філософський аналіз освіти є основою для розуміння процесів діалектичного взаємозв’язку між соціокультурними явищами, які відбуваються у сучасну епоху і формуванням новітніх тенденцій у системі освіти. Констатовано актуальність теоретичного обгрунтування нових парадигм, що спрямовані на реалізацію концепцій застосування методів і способів педагогічної діяльності. Визначено сутність парадигми освіти як сукупності основоположних методологічних підходів та ідей, які визначають основні принципи та напрямки процесів навчання і виховання. Виокремлено класифікацію класичних видів парадигм освіти, які використовуються у закладах вищої освіти і вказано на те, що вони не є взаємовиключними, а застосовується шляхом поєднання їх різних комбінацій. Обгрунтовано основні парадигми сучасної української освіти, які відображають новітні тенденції розвитку вітчизняної освітньої системи та спрямовані на підготовку молодого покоління до життя у сучасному соціумі.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.subjectосвіта,uk_UA
dc.subjectпарадигма освітиuk_UA
dc.subjectфілософський підхідuk_UA
dc.subjectтеорія освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.titleФілософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Filos_pidhdy_interpr.pdf2,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.