Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16282
Назва: Formation of local studies competence of the future geography teacher using methodological approaches
Інші назви: Формування краєзнавчої компетентності майбутнього вчителя географії з використанням методичних підходів
Автори: Рожі, Інна Георгіївна
Браславська, Оксана Володимирівна
Гончарук, Віталій Володимирович
Горбатюк, Наталія Миколаївна
Ключові слова: Formation of local studies competence of the future geography teacher using methodological approaches
краєзнавча компетентність
компетентнісний підхід
майбутній вчитель географії
Дата публікації: 2022
Видавництво: Scientific Centre of Innovative Researches OÜ
Бібліографічний опис: Inna Rozhi, Oksana Braslavska, Vitalii Honcharuk, Nataliia Horbatiuk. Formation of local studies competence of the future geography teacher using methodological approaches. Pedagogy and Education Management Review. Scientific Centre of Innovative Researches OÜ, 2022. Issue 3 (9). S. 49–57.
Серія/номер: ;3 (9)
Короткий огляд (реферат): The article describes the methodological approaches to the formation of the local linguistic competence of the future geography teacher in the course of local history tourism. Methodological approaches to the formation of the local linguistic competence of the future geography teacher in the process of local and tourist work, such as activity, system, personal, technological, are determined. Generally, methodological approaches to the formation of local lore play a role to the development of students' positive motivation in professional activity, cognitive abilities, ability to quickly and easily enrich their knowledge through the conscious use of information flows related to current issues and knowledge in the orientation of the educational process. Formation of local lore should be aimed at mastering students’ personal traits that ensure personality-oriented and harmonious development.
У статті описано методичні підходи до формування краєзнавчої компетенції майбутнього вчителя географії в курсі краєзнавчого туризму. Визначено такі методичні підходи до формування краєзнавчої компетенції майбутнього вчителя географії в процесі краєзнавчої та туристичної роботи, як діяльнісний, системний, особистісний, технологічний. Загалом методичні підходи до формування краєзнавства сприяють розвитку у студентів позитивної мотивації професійної діяльності, пізнавальних здібностей, здатності швидко й легко збагачувати свої знання за рахунок усвідомленого використання інформаційних потоків, пов’язаних із актуальними проблемами та знаннями у сфері освіти. спрямованість навчального процесу. Формування краєзнавства має бути спрямоване на оволодіння учнями особистісними якостями, які забезпечують особистісно-орієнтований і гармонійний розвиток.
Опис: https://public.scnchub.com/perm/index.php/perm/article/view/100
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16282
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PEMR-2022-3-9-49-57 (1).pdf205,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.