Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевський, Олег Володимирович-
dc.contributor.authorГвоздецька, Юлія Василівна-
dc.date.accessioned2024-04-22T11:43:19Z-
dc.date.available2024-04-22T11:43:19Z-
dc.date.issued2022-07-30-
dc.identifier.citationГвоздецька Ю.В., Малишевський О.В ДОСЛІДЖЕННЯ ОКРЕМИХ АСПЕКТІВ ГЕНЕЗИСУ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету. Видавничий дім «Гельвеьтка». 2022. Вип.51. С. 598-603uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16290-
dc.descriptionhttp://www.aphnjournal.in.ua/archive/51_2022/91.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження генезису поняття «професійна культура» у контексті підготовки майбутніх фахівців з професійної освіти. З’ясовано, що культура – це надзвичайно динамічна категорія, оскільки кожне покоління може розвиватись на ґрунті творчого використання культурного надбання попередніх поколінь. Зроблено висновок, що кожна особистість здатна не тільки відтворювати й наслідувати минулий досвід, а й творчо удосконалювати себе, збагачуючи культуру суспільства. Окреслено сутність поняття «культура» як комплекс якостей, які людина сформувала у собі власними зусиллями, як прояв людської самосвідомості. До прояву людської самосвідомості віднесено професійну культуру, основи якої закладаються у майбутнього фахівця під час навчання, у період підготовки до професійної діяльності та професійного становлення. Професійна культура фахівця зумовлена специфікою професійної діяльності, відповідними цінностями та традиціями конкретної сфери, водночас вона є невід’ємною складовою загальної культури особистості. У статті зазначено, що ґрунтом для формування професійної культури у майбутнього фахівця є загальнолюдські цінності та досвід минулих поколінь, а також тенденції розвитку певної професійної галузі та суспільства у цілому. У результаті дослідження зроблено висновок, що професійна культура майбутнього фахівця з професійної освіти відіграє роль характеристики його як суб’єкта діяльності у певній професії. Також зазначено, що формуванням професійної культури передбачено переведення нормативної основи професійної діяльності в особистий стиль її виконання. Цей процес характеризується вибором індивідуальних засобів і способів професійної діяльності, підходів до її проєктування, а також мотивами, ціннісними орієнтаціями, особливостями процесу її виконання.uk_UA
dc.publisherМіжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету. Видавничий дім «Гельвеьтка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;УДК 378.017:174]:37.011.3-052 DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/51-91-
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна культура фахівцяuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectфахівець з професійної освітиuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ОКРЕМИХ АСПЕКТІВ ГЕНЕЗИСУ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРАuk_UA
dc.title.alternativeДОСЛІДЖЕННЯ ОКРЕМИХ АСПЕКТІВ ГЕНЕЗИСУ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Малишевський О.В. Гвоздецька Ю.В..pdf339,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.