Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16311
Назва: | Use of social and pedagogical training for solving conflict situations |
Інші назви: | Використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. |
Автори: | Стеценко, Надія Миколаївна Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | тренінг тренінгові технології оціально-педагогічний тренінг конфліктні ситуації методмозк ового штурму |
Дата публікації: | 4-кві-2023 |
Видавництво: | Sergeieva&Co, Карлсруе (Німеччина) |
Бібліографічний опис: | Стеценко Н.М., Ткачук Г.В. Використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. Modern engineering and innovative technologies. 2023. № 29 (04). С. 21-25. |
Короткий огляд (реферат): | В роботідосліджується проблема впровадження соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. Важливість використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфлітнихситуацій полягає в тому, що він підсилює процес професійної підготовки майбутніх фахівців і робить його більш ефективним завдяки повному дотриманню принципів компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів. Виконання практичних завдань в ігровій формі під час тренінгу сприяють розвитку у майбутніх педагогів практичних навичок міжособистісного спілкування та взаємодії.В результаті дослідження проблеми, ми зафіксували позитивні зміни у поведінці і сприйнятті студентів, спричинені участю в тренінгу, які були обумовлені використанням таких принципів як «Я», «Тут і тепер», конфіденційності, дослідницької позиції, щирості та відкритості, активності, суб’єкт-суб’єктного спілкування. Позитивний аспект проглядається також від використання методу мозкового штурму та методу «case-study». Нами виявлено, що тренінгові технології повинні носити професійну спрямованість. Майбутній фахівецьповинен розвивати свою професійну майстерність, підвищувати якість своєї роботи в освітньому процесі, мати високий рівень толерантності, емпатії. |
Опис: | DOI: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-04-077 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16311 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
socio_pedagogical training.pdf | 504,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.