Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16345
Назва: Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб.
Інші назви: Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб.
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Подзігун, Світлана Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
фармація
фармацевтичне підприємство
маркетингове планування
Дата публікації: 2020
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Маркетинг у фармації : навч.–метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини : О. Г. Чирва, С. М. Подзігун, О. В. Гарматюк. Умань : Візаві, 2020. 206 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику висвітлений навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи у сфері фармацевтичного маркетингу. Розглянуто сутність й характеристика особливостей та концепцій фармацевтичного маркетингу. Посібник містить методичні вказівки для вивчення тем дисципліни, дискусійні питання, питання для самоконтролю, перелік рекомендованої літератури, інформаційний матеріал та приклади тестових завдань для самоконтролю. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначений для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов’язана з маркетингом фармації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16345
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
маркетинг у фармації.pdf2,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.