Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16388
Назва: ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ
Інші назви: ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: проєкт
управління проєктами
маркетингові проєкти
проєкти в туризм
проєктний підхід
туристичне підприємств
управління проєктами в туризмі
маркетинг в туризмі
Дата публікації: 31-гру-2023
Видавництво: ВПЦ: "ВІЗАВІ"
Бібліографічний опис: Барвінок, Н. ПРОЄКТНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ. Економічні горизонти. 2023. (4(26), 117–124.
Серія/номер: УДК;https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є дослідження особливостей проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, що в умовах сьогодення дозволить підприємствам туристичного бізнесу бути більш гнучким, вистояти та продовжувати розвиватись у кризових ситуаціях. У статті розглянуто проєктний менеджмент як важливу складову управління в туризмі. Досліджено значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі. Охарактеризовано значення проєктного підходу до управління маркетингом в туризмі, як важливого напряму у підвищенні конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Розглянуто основних аспектів управління маркетинговими проєктами на підприємствах туристичного бізнесу.
Опис: https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16388
ISSN: 2616-5236
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
292676-Текст статті-676374-1-10-20231211.pdf871,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.