Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16446
Назва: Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану
Автори: Нагайчук, Олена Валеріївна
Шиба, Альона Василівна
Ступеньков, Сергій Олександрович
Ключові слова: освітній процес
освітні послуги
освітні технології, інновації
інновації в освітньому процесі
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Академічні візії
Бібліографічний опис: Нагайчук О.В., Шиба А.В., Ступеньков С.О. «Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану». Академічні візії, вип. 18, Квітень 2023
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанням інновацій в освітньому процесі вітчизняних закладів вищої освіти під час воєнного стану. У дослідженні аналізуються сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану. Зазначено, що освітні інновації завжди є тією рушійною силою, яка спрямовує систему освіти на розвиток, поєднує швидкі цивілізаційні та соціальні зміни з традиційною освітньою усталеністю на діалектичному рівні. Розглянуто низку інноваційних освітніх напрямів, серед яких: мобільне навчання та мобільні програми; мікронавчання; інклюзивне картографування; інтерактивні відео; доповнена реальність. Встановлено, що поєднання традицій та інновацій є основним трендом сучасної освіти. Водночас освітні інновації, що базуються на провідних світових трендах, мають відповідати пріоритетам освітньої політики держави.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16446
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Нагайчук_Шиба_фахова стаття.pdf249,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.