Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16446
Назва: | Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану |
Автори: | Нагайчук, Олена Валеріївна Шиба, Альона Василівна Ступеньков, Сергій Олександрович |
Ключові слова: | освітній процес освітні послуги освітні технології, інновації інновації в освітньому процесі |
Дата публікації: | кві-2023 |
Видавництво: | Академічні візії |
Бібліографічний опис: | Нагайчук О.В., Шиба А.В., Ступеньков С.О. «Сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану». Академічні візії, вип. 18, Квітень 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено питанням інновацій в освітньому процесі вітчизняних закладів вищої освіти під час воєнного стану. У дослідженні аналізуються сучасні виклики та потенціал впровадження інновацій в освітній процес під час воєнного стану. Зазначено, що освітні інновації завжди є тією рушійною силою, яка спрямовує систему освіти на розвиток, поєднує швидкі цивілізаційні та соціальні зміни з традиційною освітньою усталеністю на діалектичному рівні. Розглянуто низку інноваційних освітніх напрямів, серед яких: мобільне навчання та мобільні програми; мікронавчання; інклюзивне картографування; інтерактивні відео; доповнена реальність. Встановлено, що поєднання традицій та інновацій є основним трендом сучасної освіти. Водночас освітні інновації, що базуються на провідних світових трендах, мають відповідати пріоритетам освітньої політики держави. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16446 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Нагайчук_Шиба_фахова стаття.pdf | 249,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.