Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрипун, Дар'я Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-28T17:48:05Z-
dc.date.available2024-04-28T17:48:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХрипун Д. Етапи логопедичної роботи з дітьми із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2023. Вип. 66, том 3. С. 242-246uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16494-
dc.descriptionhttp://www.aphn-journal.in.ua/archive/66_2023/part_3/35.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ положеннях наукової статті розглядається проблема мовленнєвого розвитку дітей із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації. Наголошено, що перспективна категорія кандидатів на кохлеарну імплантацію – діти раннього віку. Актуалізується питання створення продуктивного мовного середовища, необхідних умов для успішного мовленнєвого розвитку дітей. Особлива увага приділяється логопедичному спрямуванню у загальній системі реабілітації дітей після кохлеарної імплантації. У положеннях наукової статті зазначено основні умови успішності процесу мовленнєвого розвитку осіб із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації: У дослідженні обґрунтовується необхідність своєчасного надання логопедичної допомоги дітям, які перенесли імплантацію. Звернено увагу, що реабілітаційний процес тривалий і йде по етапах розвитку мовлення дітей з нормо типовим розвитком. Зазначено, що логопедичний аспект роботи з дітьми, імплантованими в ранньому віці, а також з дітьми дошкільного віку, а тим більше з дітьми шкільного віку недостатньо розроблений та висвітлений у науково-методичних дослідженнях. Визначено, що для досягнення хороших результатів реабілітації дітей після кохлеарної імплантації, необхідно забезпечити спільну роботу сурдопедагога та логопеда. В аспекті логопедичної роботи з усіма компонентами мовленнєвої системи розкриваються методичні питання навчання дітей слуханню. Зазначено особливості, які слід враховувати при плануванні та проведені корекційної робота з дітьми з кохлеарними імплантами. У статті детально охарактеризовано етапи логопедичній роботі з дітьми після кохлеарної імплантації із зазначенням. Зазначено, що на початковому етапі слід приділити увагу розвитку правильного дихання, контролювати положення органів артикуляції. Визначено, що важливим завдання на основному етапі є розвиток слухового контролю власного мовлення та формування слухомоторних координаційuk_UA
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectКохлеарна імплантаціяuk_UA
dc.subjectпорушеня слухуuk_UA
dc.subjectкорекційно-розвиткова роботаuk_UA
dc.subjectзвуконаслідуванняuk_UA
dc.subjectслухове сприйманняuk_UA
dc.subjectзв’язне мовленняuk_UA
dc.titleЕтапи логопедичної роботи з дітьми із порушеннями слуху після кохлеарної імплантаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
35.pdf323,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.