Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16494
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хрипун, Дар'я Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-28T17:48:05Z | - |
dc.date.available | 2024-04-28T17:48:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Хрипун Д. Етапи логопедичної роботи з дітьми із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2023. Вип. 66, том 3. С. 242-246 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16494 | - |
dc.description | http://www.aphn-journal.in.ua/archive/66_2023/part_3/35.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У положеннях наукової статті розглядається проблема мовленнєвого розвитку дітей із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації. Наголошено, що перспективна категорія кандидатів на кохлеарну імплантацію – діти раннього віку. Актуалізується питання створення продуктивного мовного середовища, необхідних умов для успішного мовленнєвого розвитку дітей. Особлива увага приділяється логопедичному спрямуванню у загальній системі реабілітації дітей після кохлеарної імплантації. У положеннях наукової статті зазначено основні умови успішності процесу мовленнєвого розвитку осіб із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації: У дослідженні обґрунтовується необхідність своєчасного надання логопедичної допомоги дітям, які перенесли імплантацію. Звернено увагу, що реабілітаційний процес тривалий і йде по етапах розвитку мовлення дітей з нормо типовим розвитком. Зазначено, що логопедичний аспект роботи з дітьми, імплантованими в ранньому віці, а також з дітьми дошкільного віку, а тим більше з дітьми шкільного віку недостатньо розроблений та висвітлений у науково-методичних дослідженнях. Визначено, що для досягнення хороших результатів реабілітації дітей після кохлеарної імплантації, необхідно забезпечити спільну роботу сурдопедагога та логопеда. В аспекті логопедичної роботи з усіма компонентами мовленнєвої системи розкриваються методичні питання навчання дітей слуханню. Зазначено особливості, які слід враховувати при плануванні та проведені корекційної робота з дітьми з кохлеарними імплантами. У статті детально охарактеризовано етапи логопедичній роботі з дітьми після кохлеарної імплантації із зазначенням. Зазначено, що на початковому етапі слід приділити увагу розвитку правильного дихання, контролювати положення органів артикуляції. Визначено, що важливим завдання на основному етапі є розвиток слухового контролю власного мовлення та формування слухомоторних координацій | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | Кохлеарна імплантація | uk_UA |
dc.subject | порушеня слуху | uk_UA |
dc.subject | корекційно-розвиткова робота | uk_UA |
dc.subject | звуконаслідування | uk_UA |
dc.subject | слухове сприймання | uk_UA |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk_UA |
dc.title | Етапи логопедичної роботи з дітьми із порушеннями слуху після кохлеарної імплантації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
35.pdf | 323,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.