Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМакаревич, Ілона Миколаївна-
dc.contributor.authorЧистякова, Людмила-
dc.date.accessioned2024-04-28T22:05:05Z-
dc.date.available2024-04-28T22:05:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГончарук В. В., Гончарук В. А., Макаревич І. М., Чистякова Л. О. Інноваційна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. 2020. № 2 (35). С.88-94.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16507-
dc.descriptionhttps://www.researchgate.net/profile/Tetiana-Samus/publication/349941344_PECULIARITIES_OF_USING_THE_DESIGN_AND_TECHNOLOGICAL_PARADIGM_OF_INTELLECT_DEVELOPMENT_IN_THE_EDUCATIONAL_PROCESS_OF_HEI_HIGHER_EDUCATION_INSTITUTIONS/links/64904556c41fb852dd18b56b/PECULIARITIES-OF-USING-THE-DESIGN-AND-TECHNOLOGICAL-PARADIGM-OF-INTELLECT-DEVELOPMENT-IN-THE-EDUCATIONAL-PROCESS-OF-HEI-HIGHER-EDUCATION-INSTITUTIONS.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано важливі аспекти модернізації та трансформації освітньої галузі. Дистанційне навчання розглядається як важливий індивідуалізований процес передачі і засвоєння знань та вмінь, що потребує подальшого обґрунтування основних засад його впровадження. Розкрито особливості структури запровадження педагогічних технологій дистанційного навчання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів. Визначено місце та роль дистанційних технологій навчання у системі вищої освіти. Зазначено, що з розвитком технічних можливостей методики та технології навчання, засоби навчальної діяльності викладача змінюються. З’явилася можливість використовувати нові організаційні форми навчального процесу за допомогою ІКТ. Сьогодні освіта орієнтується на «вільний розвиток», високу культуру, творчу ініціативу, самостійність, мобільність майбутніх фахівців. Виявлено, що головною метою використання технологій дистанційного навчання у ЗВО є забезпечення студентам доступу до електронних освітніх ресурсів шляхом використання сучасних інформаційних технологій та соціальних мереж. Технології дистанційного навчання у вищій освіті розкривають можливості позитивного впливу на вирішення головних проблем під час підготовки майбутніх фахівців, таких як підвищення рівня якості освіти у ЗОВ; реалізація потреб майбутніх фахівців в освітніх послугах; підвищення професійної мобільності й активності майбутніх фахівців; формування єдиного освітнього простору в рамках вищої освіти; індивідуалізація навчання в разі масовості вищої освіти. Результати дослідження дають змогу обґрунтувати доцільність впровадження технологій дистанційного навчання під час підготовки майбутніх учителів. Встановлено, що дистанційне навчання надає здобувачам вищої освіти доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищує ефективність самостійної та індивідуальної роботи, створює абсолютно нові можливості для творчого самовираження, розвитку та вдосконалення різних професійних навичок, а викладачам дає змогу реалізовувати в освітньому процесі абсолютно нові форми й методи навчання із застосуванням інформаційних технологій.uk_UA
dc.publisherВісник Запорізького національного університету. Педагогічні наукиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.011.3-051]:37.018.43-
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.titleІННОВАЦІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File SizeFormat 
пдф-89-95.pdf290,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.