Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16514
Title: | Мультиплікаційні засоби як чинник розвитку дітей дошкільного віку. |
Other Titles: | Мультиплікаційні засоби як чинник розвитку дітей дошкільного віку. |
Authors: | Гарбар, Світлана Володимирівна Вознюк, Марина Юріївна |
Keywords: | мультиплікація дошкільники педагогічні умови вплив |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | CPN Publishing Group. Osaka, Japan. |
Citation: | Гарбар С.В. Вознюк М.Ю. Мультиплікаційні засоби як чинник розвитку дітей дошкільного віку. Science and technology: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan. 2023. Pp. 250-258. URL: https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-science-and-technology-problems-prospects-and-innovations-13-15-04-2023-osaka-yaponiya-arhiv/ |
Series/Report no.: | УДК 371.39; |
Abstract: | У статті схарактеризовано сутність поняття «мультиплікаційні фільми»; проаналізовано потенційні можливості використання мультиплікаційних засобів; визначено критерії добору дитячої мультиплікації з точки зору їх придатності для використання як чинника розвитку дітей дошкільного віку. З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних засобів як чинника розвитку дітей дошкільного віку. |
Description: | https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-science-and-technology-problems-prospects-and-innovations-13-15-04-2023-osaka-yaponiya-arhiv/ |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16514 |
ISSN: | ISBN 978-4-9783419-1-4 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
SCIENCE-AND-TECHNOLOGY-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-13-15.04.23.pdf | 5,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.