Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16517
Title: | Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у роботі вихователя закладу дошкільної освіти. |
Other Titles: | Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у роботі вихователя закладу дошкільної освіти. |
Authors: | Гарбар, Світлана Володимирівна |
Keywords: | професійний розвиток дошкільники формування компетентності |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Черкаси: КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР» |
Citation: | Гарбар С.В. Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у роботі вихователя закладу дошкільної освіти. Професійний розвиток педагога в контексті викликів сьогодення: збірник наукових статей за матеріалами І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Черкаси, 19 квітня 2023 р). / за ред. Т.К. Андрющенко. Черкаси: КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР», 2023. С.328-332. |
Series/Report no.: | УДК 37.091.12:005.963; |
Abstract: | На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти гостро стоїть питання забезпечення закладів дошкільної освіти професійними педагогічними кадрами, які здатні ефективно вирішувати освітні завдання. Активна взаємодія учасників освітнього процесу в сучасному інформаційному середовищі, яке характеризується швидким розвитком новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій – це основна умова, яка визначає успішне функціонування освітньої системи. Отже, результатом професійної підготовки вихователів закладів дошкільної освіти постає готовність до використання мультимедійного контенту у професійній діяльності, що визначається актуальною проблемою педагогічної науки і практики. |
Description: | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46848/1/Miyer_T_SSPKROSISPR_2023.pdf |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16517 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Збірник тез Конференції ЧЕРКАСИ 19.04.23.pdf | 5,67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.