Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Cвітлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-29T07:05:48Z-
dc.date.available2024-04-29T07:05:48Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationГаврилюк С.М. Методологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Актуальні питання у сучасній науці No 7(13) 2023. С. 507-523.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16524-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5442/5473uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітленометодологічні засади формування готовності здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності. Визначенометодологічні орієнтири дослідження, розглянутовихідні методологічні позиції, обгруновано теоретико-методологічні концепти професійноїпідготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності: аксіологічний,у площині якого пріоритет педагогічно значущих цінностей формує мотиваційне ставлення майбутнього педагогадо його професійної діяльності та є джерелом духовного збагачення вихованців; акмеологічний, який характеризує процес професійної підготовки майбутніх педагогів до педагогічної діяльностіяк відкриту систему, якій властиві саморозвиток і саморегуляція, творче професійне самовдосконалення впродовж життя, досягнення життєвих творчих вершин (акме) у майбутній педагогічній діяльності після здобуття освіти; компетентнісний,завдяки якому відкриваються широкі можливості дляформування професійноїкомпетентності майбутнього педагогаяк важливого чинника забезпечення якісної професійної підготовки фахівців, результатом чого є вироблення індивідуального стилюдіяльності педагога в майбутньому та розвиток його педагогічної майстерності, що характеризується вільним володінням інноваційними методиками організації різноманітних видів творчої діяльності дітей, професійною готовністю до творчої співпраці з дітьми, прагненням до творчих досягнень, креативним підходом до навчання, потребою в безперервній самоосвіті, подальшому самовдосконаленні, співробітництві та співтворчості, нешаблонним ставленням до справи. Методологічний супровід підготовки здобувачів вищої освіти до майбутньої педагогічної діяльності був орієнтований на формування в них позитивної життєвої мотивації, творчої самореалізації у професійній діяльності, на заохочення їхньої творчої ініціативи, створення ситуації професійного успіху, що дозволило їм відчути впевненість у своїх творчих можливостях і психолого-педагогічну підтримку викладачів.uk_UA
dc.publisherАктуальні питання у сучасній науціuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:37.011.3-057.87]:37.013-044.22:001.82(045)-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.titleМетодологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності.uk_UA
dc.title.alternativeМетодологічні концепти підготовки здобувачів вищої освіти до педагогічної діяльності.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5442-Текст статті-5475-1-10-20230715.pdf506,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.