Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-04-29T07:48:08Z-
dc.date.available2024-04-29T07:48:08Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationГарбар С.В. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми дошкільного віку. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 3(21) 2024. С. 591-606uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-6165 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16542-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/10382/10438uk_UA
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на необхідності підготовки фахівців нової генерації, спроможних адаптуватися до швидкоплинних змін у професійній діяльності, самостійно поповнювати професійні знання та збагачувати власний професійний досвід упродовж усього життя. Відмічено, що якісна професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в контексті сучасності визначається рядом умов професійного становлення особистості студентів: рівнем здобутих знань; компетентністю в профе сійній діяльності; стійкою мотивацією до навчання, професійним зростанням у педагогічній сферіта культурою особистості студента. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме: «мультиплікаційний фільм», «підготовка», «готовність», «професійна підготовка». Висвітлено особливості підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів в освітньому процесі закладів дошкільної освіти на базі факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державногопедагогічного університету імені Павла Тичини. Означено, що дитяча мультиплікація є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання дітей дошкіль-ного віку. З’ясовано, що вивчення навчальної дисципліни «Теорія та методика використання мультиплікаційних фільмів» надає здобувачам вищої освіти базові теоретичні та практичні знання, допомагає майбутнім вихователям розуміти важливі аспекти використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми, сприяє їхньому професійному зростанню, відтак готує майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до ефективного використання дитячої мультиплікації у вихованні та навчанні дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи» Громадська організація «Християнська академія педагогічних наук України»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.018.8:373.2.011.3-051]:791.228-049.7]:373.2](045);-
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectвихователь дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдитяча мультиплікаціяuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми дошкільного віку.uk_UA
dc.title.alternativeПідготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми дошкільного віку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
10382-Текст статті-10439-1-10-20240410.pdf394,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.