Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16561
Назва: Аналіз ролі і місця маркетингу в просуванні освітніх послуг: інноваційний аспект
Інші назви: Аналіз ролі і місця маркетингу в просуванні освітніх послуг: інноваційний аспект
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: заклад вищої освіти
маркетингове середовище
продукт освітньої діяльності
товар
конкурентоспроможність
Дата публікації: вер-2023
Видавництво: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Білошкурська Н. В., Гуменюк А. В. Аналіз ролі і місця маркетингу в просуванні освітніх послуг: інноваційний аспект. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Том 8. № 3. С. 64–69.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у дослідженні шляхів упровадження інноваційного підходу в маркетинг освітніх послуг. Проведено аналіз сучасного стану маркетингу освітніх послуг на прикладі українського ринку послуг вищої освіти. Оцінено основні шляхи забезпечення конкурентоспроможності освітньої послуги шляхом формування унікальної конкурентної переваги. Доведено, що ефективність упровадження новітніх інноваційних розробок у сфері освітнього маркетингу залежить не тільки від процесів формування повноцінного ринку освітніх послуг, його інфраструктури, правил гри, але і від економічних, правових, моральних та інших державних і суспільних інституціональних основ, що забезпечують їхній захист.
Опис: https://doi.org/10.36887/2415-8453-2023-3-9
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16561
ISSN: 2415-8453
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Biloshkurska_Humeniuk.pdf413,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.