Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсіпенко, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorЙовенко, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2024-04-29T12:06:47Z-
dc.date.available2024-04-29T12:06:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЙовенко Л.І., Осіпенко Н.С. Історіографія дослідження образу героя в українській літературі та його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття. Інноваційна педагогіка. Випуск 57. Том 1. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій : Гельветика, 2023. С. 26– 31.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16595-
dc.descriptionhttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/57/part_1/4.pdfuk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено історіографії вивчення образу героя в українській літературі та його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття. Встановлено, що особливості методології історико-педагогічної науки в процесі вивчення історіографії образу героя презентує міждисциплінарний характер концепту «герой», який є в колі наукових інтересів не лише педагогіки, а й лінгвокультурології, літературознавства, філософії, історії, етики, естетики, міфології, фольклористики тощо. Це спричинило застосування методологічного інструментарію вищезазначених наук. Доведено, що методологія дослідження обраної тематики зумовила застосування груп джерел, що опираються на інструментарій загальнофілософського, загальнонаукового та конкретнонаукового спрямування. Розглянуто суть поняття «історико-педагогічне джерело». Вивчення джерельної бази реалізовано у відповідності опрацьованих джерел історії, теорії та методології обраної проблематики, розкритті особливостей її ґенези. На основі застосування функціонального підходу здійснено класифікацію джерельної бази, виокремлено три групи наукових джерел (праці з історії, теорії та методології з обраної тематики). Кожну з груп систематизовано завдяки структурно-хронологічному підходу. Проаналізовано багаточисельну писемну групу, яка представлена художніми творами, документальними і дидактичними джерелами. Презентовано дидактичні джерела (підручники, навчальні посібники, хрестоматії ХХ століття, що відповідають основним етапам дослідження), а також методичну літературу ХХ – ХХІ століть з проблеми дослідження. Визначено зміст понять «герой», «література», «образ», «інтерпретація», «підручник». Зазначено, розвідка не претендує на завершеність дослідження (подальшого розгляду потребує модель образу героя в педагогічній думці на теренах незалежної України 90-х років ХХ століття).uk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.64:37.014.5"20"]:821.161.0:7.04-
dc.subjectгеройuk_UA
dc.subjectобраз герояuk_UA
dc.subjectпідручник з української літературиuk_UA
dc.subjectінтерпретаціяuk_UA
dc.subjectісторико-педагогічне джерелоuk_UA
dc.titleІсторіографія дослідження образу героя в українській літературі та його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
HISTORIOGRAPHY OF STUDYING THE IMAGE OF THE HERO IN THE UKRAINIAN LITERATURE AND ITS INTERPRETATION.pdf171,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.