Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, Ірина Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Пісняк, Валентина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-01T05:14:38Z | - |
dc.date.available | 2024-05-01T05:14:38Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Iryna Reznichenko, Valentyna Pisniak. Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs / Social and educational services for children with disabilities: history, theory and practice: joint monograph. Poland, Częstochowa : HARIT, 2021. 350 p. Р. 151–161 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16644 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливості інклюзивного туризму як потужного засобу активної соціалізації та сімейної реабілітації. Узагальнено рекомендації сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю, щодо оптимізації їхніх сильних сторін на шляху до соціальної інтеграції. Доведено, що спільна участь у туристичній діяльності дітей та батьків зміцнює родинні стосунки та забезпечує ефективну сімейну реабілітацію. | uk_UA |
dc.publisher | Poland, Częstochowa : HARIT | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | інклюзивний туризм | uk_UA |
dc.title | Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Monografia.pdf | 5,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.