Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T11:16:47Z-
dc.date.available2024-05-08T11:16:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСавчук Н. Педагогічні умови формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управління. Pomiędzy. Polonistyczno-Ukrainoznawcze Studia Naukowe. Wydawnictwo Аdam Маrszaleк 2022. Вип. 4(7). С. 141 – 147.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16718-
dc.descriptionhttps://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/pomi/7/pomi713.pdfuk_UA
dc.description.abstractАнотація: У статті обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управління. Визначено, що комунікативні уміння – це здатність налагоджувати і підтримувати важливі контакти з іншими людьми, відповідну систему професійних знань, умінь і практичних навичок, які сприяють досягати ефективного спілкування. А з метою удосконалення навчального процесу та підвищення рівня його результативності як способу формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управління, було сформовано наступні педагогічні умови: формування позитивної мотивації, використання принципів інноваційності, інтерактивності та професійної спрямованості; забезпечення психолого-педагогічної підтримки фахівців у сфері управління; застосування інтерактивних технологій навчання (ділові та рольові ігри, мозковий штурм, метод проектів, кейс ситуації, дебати, психологічні тренінги); забезпечення сучасного змісту професійної підготовки менеджерів з метою формування комунікативних умінь у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Доведено, що фахівці, які володіють комунікативними уміннями на високому рівні відповідають освітнім європейським стандартам, необхідно впровадити діалогове навчання, яке сприятиме формуванню діалогічної компетентності, що є вищим вираженням комунікативної компетенції фахівців-управлінців та дозволятиме реалізувати психологічні і дидактичні механізми самоорганізації дослідницької та пошукової діяльності фахівців, забезпечуватиме розвиток критичного мислення, вирішуючи важливі освітні завдання оволодіння продуктивними знаннями, інтегративними уміннями в рамках діалогу. Визначено, що в процесі застосування діалогового навчання підвищується мотивація навчання, проявляється зацікавленість, відбувається формування комунікативних умінь, креативності, інтелекту, розширюється їхній світогляд. Таким чином, на основі проведеного аналізу, необхідно зазначати, що формування комунікативних умінь у фахівців-управлінців має бути чітко структурованою. Крім того, важливо, спрямувати навчальний процес на особистісно-орієнтовану взаємодію, а також впроваджувати інтерактивні технології навчання, а саме: рольові та ділові ігри, тренінги, кейс-ситуації, метод проектів, мозковий штурм. А втілення даних технологій в процес навчання має здійснюватися на основі наступних принципів: проблемності у навчанні, взаємозумовленості та взаємообумовленості вивчення окремих дисциплін; ситуативності; доступності; професійної спрямованості; інтегрованості; принцип діяльнісного підходу в навчанні та групової співпраці.uk_UA
dc.publisherWydawnictwo Аdam Маrszaleкuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.15804/PPUSN.2022.04.13-
dc.subjectкомунікативні умінняuk_UA
dc.subjectінтерактивні технології навчанняuk_UA
dc.subjectменеджерuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтовані технологіїuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування комунікативних умінь у фахівців у сфері управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
pomi713.pdf715,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.