Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
Title: | Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті |
Authors: | Фуркало, Вікторія Станіславівна Фуркало, Володимир Ісакович |
Keywords: | моніторинг диференціація освіта індивідуальність адаптація особистість |
Issue Date: | 22-Apr-2024 |
Publisher: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Citation: | Фуркало В. С., Фуркало В. І. Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті. Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2024. № 4(35). С. 312–321. |
Abstract: | У статті представлено аналіз філософських аспектів моніторингу та диференціації в освіті. Підкреслено значення якості освіти як важливого чинника у сфері освітньої політики. Акцентовано увагу на ролі моніторингу як наукового інструмента, що забезпечує точну інформацію про стан освітньої сфери та сприяє розвитку продуктивних змін. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940 |
ISSN: | 2695-1584 (Print) 2695-1592(Online) |
Appears in Collections: | Історичний факультет |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Filos_analiz_monitor.pdf | 450,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.