Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
Title: Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті
Authors: Фуркало, Вікторія Станіславівна
Фуркало, Володимир Ісакович
Keywords: моніторинг
диференціація
освіта
індивідуальність
адаптація
особистість
Issue Date: 22-Apr-2024
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Фуркало В. С., Фуркало В. І. Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті. Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2024. № 4(35). С. 312–321.
Abstract: У статті представлено аналіз філософських аспектів моніторингу та диференціації в освіті. Підкреслено значення якості освіти як важливого чинника у сфері освітньої політики. Акцентовано увагу на ролі моніторингу як наукового інструмента, що забезпечує точну інформацію про стан освітньої сфери та сприяє розвитку продуктивних змін.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
ISSN: 2695-1584 (Print)
2695-1592(Online)
Appears in Collections:Історичний факультет

Files in This Item:
File SizeFormat 
Filos_analiz_monitor.pdf450,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.