Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фуркало, Вікторія Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Фуркало, Володимир Ісакович | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-06T06:26:49Z | - |
dc.date.available | 2024-08-06T06:26:49Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-22 | - |
dc.identifier.citation | Фуркало В. С., Фуркало В. І. Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті. Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2024. № 4(35). С. 312–321. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2695-1584 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2695-1592(Online) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено аналіз філософських аспектів моніторингу та диференціації в освіті. Підкреслено значення якості освіти як важливого чинника у сфері освітньої політики. Акцентовано увагу на ролі моніторингу як наукового інструмента, що забезпечує точну інформацію про стан освітньої сфери та сприяє розвитку продуктивних змін. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.subject | диференціація | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.title | Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Filos_analiz_monitor.pdf | 450,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.