Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФуркало, Вікторія Станіславівна-
dc.contributor.authorФуркало, Володимир Ісакович-
dc.date.accessioned2024-08-06T06:26:49Z-
dc.date.available2024-08-06T06:26:49Z-
dc.date.issued2024-04-22-
dc.identifier.citationФуркало В. С., Фуркало В. І. Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті. Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2024. № 4(35). С. 312–321.uk_UA
dc.identifier.issn2695-1584 (Print)-
dc.identifier.issn2695-1592(Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз філософських аспектів моніторингу та диференціації в освіті. Підкреслено значення якості освіти як важливого чинника у сфері освітньої політики. Акцентовано увагу на ролі моніторингу як наукового інструмента, що забезпечує точну інформацію про стан освітньої сфери та сприяє розвитку продуктивних змін.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleФілософський аналіз моніторингу і диференціації в освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Filos_analiz_monitor.pdf450,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.