Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
Назва: | Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті |
Автори: | Фуркало, Вікторія Станіславівна Фуркало, Володимир Ісакович |
Ключові слова: | моніторинг диференціація освіта індивідуальність адаптація особистість |
Дата публікації: | 22-кві-2024 |
Видавництво: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Бібліографічний опис: | Фуркало В. С., Фуркало В. І. Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті. Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2024. № 4(35). С. 312–321. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено аналіз філософських аспектів моніторингу та диференціації в освіті. Підкреслено значення якості освіти як важливого чинника у сфері освітньої політики. Акцентовано увагу на ролі моніторингу як наукового інструмента, що забезпечує точну інформацію про стан освітньої сфери та сприяє розвитку продуктивних змін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940 |
ISSN: | 2695-1584 (Print) 2695-1592(Online) |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Filos_analiz_monitor.pdf | 450,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.