Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17162
Title: CURRENT ISSUES OF MODERNIZATION OF REQUIREMENTS FOR A MODERN FOREIGN LANGUAGE TEACHER
Other Titles: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИМОГ ДО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Authors: Соловей, Анна Юріївна
Keywords: професійна компетентність
професійна підготовка
модернізація вимог
сучасний освітній простір
Issue Date: Oct-2023
Publisher: «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал
Citation: Anna Solovei. Current Issues of Modernization of Requirements for a Modern Foreign Language Teacher. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2023. No 12(26) 2023. C. 476-489
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81'243]-048.35(045)
Abstract: статті йдеться про актуальні питання модернізації вимог до сучасного вчителя іноземної мови; проаналізовано зміни, що торкаються вимог до сучасного вчителя англійської мови, спричинені реформами у шкільній освіті та потребами сьогодення.У статті розглянуто нові тенденції професійного розвику, які ставляться до вчителя іноземної мови у сучасному освітньому середовищі. Описано об’єктивні чинники, якими обумовлені найбільш вагомі зміни до професійної підготовки вчителя іноземної мови. Висвітлено важливі аспекти ролі вчителя англійської мови в сучасному освітньому процесі та наголошено на необхідності поєднання традиційних методик з інноваційними підходами у викладанні мови.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/6733/6768
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17162
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
6733-Текст статті-6771-1-10-20231016.pdf378,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.