Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17162
Title: | CURRENT ISSUES OF MODERNIZATION OF REQUIREMENTS FOR A MODERN FOREIGN LANGUAGE TEACHER |
Other Titles: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИМОГ ДО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Authors: | Соловей, Анна Юріївна |
Keywords: | професійна компетентність професійна підготовка модернізація вимог сучасний освітній простір |
Issue Date: | Oct-2023 |
Publisher: | «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал |
Citation: | Anna Solovei. Current Issues of Modernization of Requirements for a Modern Foreign Language Teacher. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2023. No 12(26) 2023. C. 476-489 |
Series/Report no.: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81'243]-048.35(045) |
Abstract: | статті йдеться про актуальні питання модернізації вимог до сучасного вчителя іноземної мови; проаналізовано зміни, що торкаються вимог до сучасного вчителя англійської мови, спричинені реформами у шкільній освіті та потребами сьогодення.У статті розглянуто нові тенденції професійного розвику, які ставляться до вчителя іноземної мови у сучасному освітньому середовищі. Описано об’єктивні чинники, якими обумовлені найбільш вагомі зміни до професійної підготовки вчителя іноземної мови. Висвітлено важливі аспекти ролі вчителя англійської мови в сучасному освітньому процесі та наголошено на необхідності поєднання традиційних методик з інноваційними підходами у викладанні мови. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/6733/6768 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17162 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
6733-Текст статті-6771-1-10-20231016.pdf | 378,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.