Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17376
Title: | Використання цифрових технологій у процесі вивчення іноземних мов: сучасні підходи та перспективи |
Authors: | Бойко, Яків Анатолійович |
Keywords: | цифрові технології іноземні мови інформаційно- комунікаційні технології Інтернет теорії навчання Мовна освіта CALL Інноваційні технології |
Issue Date: | Nov-2024 |
Publisher: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Citation: | Бойко Я. Використання цифрових технологій у процесі вивчення іноземних мов: сучасні підходи та перспективи. Наука і техніка сьогодні. Київ, 2024. № 11(39). С. 466–478. |
Series/Report no.: | УДК;37.016:811.111]:004 |
Abstract: | Стаття розглядає важливість інтеграції цифрових технологій у викладання іноземних мов, а також наводить результати досліджень, які підтверджують позитивний вплив таких технологій на формування і вдосконалення мовних навичок здобувачів освіти. Описано переваги використання цифрових технологій у навчальному процесі порівняно з традиційними методами. Серед основних переваг виокремлено легкий доступ до навчальних ресурсів, можливість постійного оновлення матеріалів, а також автоматизацію численних процесів, що підвищує ефективність освітнього процесу. Теорії навчання, такі як біхевіоризм, когнітивізм і конструктивізм значно вплинули на розвиток мовної педагогіки, використання цифрових технологій, а також на роль вчителя й учнів. Освітній процес став більш динамічним і гнучким, що дозволяє враховувати індивідуальні потреби учнів і їхні способи засвоєння матеріалу. Акцент робиться на візуальних, мовних і практичних аспектах навчання. До найбільш популярних цифрових інструментів в освіті відносяться мультимедійні засоби, комп’ютерне медіаційне спілкування та Інтернет. Завдяки впровадженню таких технологій вивчення мов у комунікативних ситуаціях стає більш продуктивним, що сприяє глибшому засвоєнню матеріалу, розвитку мовленнєвих навичок та соціальної компетентності. Окрему увагу приділено питанням адаптації вчителів і здобувачів освіти до нових професійних навичок, необхідних для ефективного використання цифрових технологій. Використання новітніх технологій у формі колаборативного навчання дозволяє модернізувати і диференціювати навчальний процес, враховуючи індивідуальні особливості здобувачів освіти, а також виховувати ініціативність та відповідальність. Це, у свою чергу, збільшує ефективність навчання та мотивує їх до самостійного опанування іноземної мови під керівництвом вчителя. Підсумовуючи результати досліджень, можна стверджувати, що інтеграція цифрових технологій у викладання іноземних мов значно підвищує результативність навчального процесу. Це стає можливим завдяки застосуванню сучасних теорій навчання, які сприяють оптимізації педагогічної діяльності та розвитку мовних навичок підростаючого покоління. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17376 |
ISSN: | 2786-6025 Online |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Наука_і_техніка_11_39_2024.pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.