Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10004
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галай, Олена Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T18:57:38Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T18:57:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10004 | - |
dc.description.abstract | Як бачимо, соціокультурний підхід до гуманітарної освіти полягає в тому, що навчання іноземним мовам виступає як засіб міжкультурної взаємодії та інструмент пізнання світової культури та духовної спадщини країн, мови яких вивчаються. Це є дієвим способом досягнення міжкультурного порозуміння. Це необхідно враховувати при підготовці майбутніх вчителів іноземної мови, адже суспільство в своєму розвитку повністю залежить від підготовки організатора та керівника навчально-виховного процесу – вчителя, вихователя, керівника. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | полікультурна освіта | uk |
dc.subject | соцокультурна компетенція | uk |
dc.subject | національні цінності | uk |
dc.subject | загальнолюдські цінності | uk |
dc.subject | педагогічні заклади освіти | uk |
dc.title | Полікультурна освіта у контексті вирішення глобальних проблем. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
hlobalni problemy sychasnosti.pdf | 270,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.