Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалай, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T18:57:38Z-
dc.date.available2018-12-03T18:57:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10004-
dc.description.abstractЯк бачимо, соціокультурний підхід до гуманітарної освіти полягає в тому, що навчання іноземним мовам виступає як засіб міжкультурної взаємодії та інструмент пізнання світової культури та духовної спадщини країн, мови яких вивчаються. Це є дієвим способом досягнення міжкультурного порозуміння. Це необхідно враховувати при підготовці майбутніх вчителів іноземної мови, адже суспільство в своєму розвитку повністю залежить від підготовки організатора та керівника навчально-виховного процесу – вчителя, вихователя, керівника.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectполікультурна освітаuk
dc.subjectсоцокультурна компетенціяuk
dc.subjectнаціональні цінностіuk
dc.subjectзагальнолюдські цінностіuk
dc.subjectпедагогічні заклади освітиuk
dc.titleПолікультурна освіта у контексті вирішення глобальних проблем.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hlobalni problemy sychasnosti.pdf270,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.