Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10019
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС–СТАДІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Автори: | Солодчук, Альона Валеріївна |
Ключові слова: | метод кейс-стаді інтерактивні методи |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Солодчук А.В. Використання методу кейс–стаді при вивченні іноземної мови /Альона Солодчук // «Теоретико - методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)» : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2018. – С.221-225 |
Короткий огляд (реферат): | Метод кейс-стаді (від англ. case study – «вивчення ситуації») відомий у сучасній освіті як метод навчання на конкретних прикладах. Цей метод здобув широкого поширення у багатьох сучасних науках. Крім того, такий метод навчання виявився цінним для різних типів досліджень. Метод кейс стаді також використовується у поєднанні з іншими методами навчання. Вперше метод кейс-стаді почали використовувати у США, а саме у Гарвардській школі бізнесу. Навчання відбувалося наступним чином: учням пропонували конкретну ситуацію (проблему), а потім робили аналіз проблеми та надавали відповідні коментарі(6). Метод ситуаційних вправ є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10019 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metod_case_study.pdf | 242,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.