Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10019
Назва: ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС–СТАДІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Солодчук, Альона Валеріївна
Ключові слова: метод кейс-стаді
інтерактивні методи
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Солодчук А.В. Використання методу кейс–стаді при вивченні іноземної мови /Альона Солодчук // «Теоретико - методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)» : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2018. – С.221-225
Короткий огляд (реферат): Метод кейс-стаді (від англ. case study – «вивчення ситуації») відомий у сучасній освіті як метод навчання на конкретних прикладах. Цей метод здобув широкого поширення у багатьох сучасних науках. Крім того, такий метод навчання виявився цінним для різних типів досліджень. Метод кейс стаді також використовується у поєднанні з іншими методами навчання. Вперше метод кейс-стаді почали використовувати у США, а саме у Гарвардській школі бізнесу. Навчання відбувалося наступним чином: учням пропонували конкретну ситуацію (проблему), а потім робили аналіз проблеми та надавали відповідні коментарі(6). Метод ситуаційних вправ є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10019
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metod_case_study.pdf242,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.