Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10023
Назва: Integrating multiple intelligence theory into EFL classrooms
Інші назви: Впровадження теорії множинного інтелекту на уроках англійської мови як іноземної
Автори: Холод, Ірина Василівна
Ключові слова: multiple intelligence
EFL classroom
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): This paper is to examine Gardner’s theory of multiple intelligences. By understanding his theory and its principles well, we may be able to understand how to apply them particularly to English as a Foreign Language (EFL) teaching in Ukraine, and help students learn more effectively in the classrooms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10023
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTEGRATING MULTIPLE INTELLIGENCE THEORY INTO EFL CLASSROOMS.pdf334,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.