Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T21:19:38Z-
dc.date.available2018-12-03T21:19:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10023-
dc.description.abstractThis paper is to examine Gardner’s theory of multiple intelligences. By understanding his theory and its principles well, we may be able to understand how to apply them particularly to English as a Foreign Language (EFL) teaching in Ukraine, and help students learn more effectively in the classrooms.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectmultiple intelligenceuk
dc.subjectEFL classroomuk
dc.titleIntegrating multiple intelligence theory into EFL classroomsuk
dc.title.alternativeВпровадження теорії множинного інтелекту на уроках англійської мови як іноземної-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTEGRATING MULTIPLE INTELLIGENCE THEORY INTO EFL CLASSROOMS.pdf334,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.