Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10023
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Холод, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T21:19:38Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T21:19:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10023 | - |
dc.description.abstract | This paper is to examine Gardner’s theory of multiple intelligences. By understanding his theory and its principles well, we may be able to understand how to apply them particularly to English as a Foreign Language (EFL) teaching in Ukraine, and help students learn more effectively in the classrooms. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | multiple intelligence | uk |
dc.subject | EFL classroom | uk |
dc.title | Integrating multiple intelligence theory into EFL classrooms | uk |
dc.title.alternative | Впровадження теорії множинного інтелекту на уроках англійської мови як іноземної | - |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
INTEGRATING MULTIPLE INTELLIGENCE THEORY INTO EFL CLASSROOMS.pdf | 334,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.