Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10030
Назва: THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH
Інші назви: Зміст підходу до вивчення англійської мови на основі вирішення завдань
Автори: Холод, Ірина Василівна
Свиридюк, Ольга Володимирівна
Ключові слова: task-based leartning
approach
EFL teaching
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): TBL offers a change from the grammar practice routines through which many learners have previously failed to learn to communicate. It encourages learners to experiment with whatever English they can recall, to try things out without fear of failure and public correction, and to take active control of their own learning, both in and outside class.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10030
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH.pdf210,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.