Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10030
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Холод, Ірина Василівна | - |
dc.contributor.author | Свиридюк, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T07:35:02Z | - |
dc.date.available | 2018-12-04T07:35:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10030 | - |
dc.description.abstract | TBL offers a change from the grammar practice routines through which many learners have previously failed to learn to communicate. It encourages learners to experiment with whatever English they can recall, to try things out without fear of failure and public correction, and to take active control of their own learning, both in and outside class. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | task-based leartning | uk |
dc.subject | approach | uk |
dc.subject | EFL teaching | uk |
dc.title | THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH | uk |
dc.title.alternative | Зміст підходу до вивчення англійської мови на основі вирішення завдань | - |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH.pdf | 210,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.