Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorСвиридюк, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-12-04T07:35:02Z-
dc.date.available2018-12-04T07:35:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10030-
dc.description.abstractTBL offers a change from the grammar practice routines through which many learners have previously failed to learn to communicate. It encourages learners to experiment with whatever English they can recall, to try things out without fear of failure and public correction, and to take active control of their own learning, both in and outside class.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecttask-based leartninguk
dc.subjectapproachuk
dc.subjectEFL teachinguk
dc.titleTHE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISHuk
dc.title.alternativeЗміст підходу до вивчення англійської мови на основі вирішення завдань-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH.pdf210,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.