Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10039
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Людмила, Загоруйко | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T08:29:16Z | - |
dc.date.available | 2018-12-04T08:29:16Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10039 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості різних підходів до оцінки якості осві-ти у європейських країнах з урахуванням освітніх змін. Виокремлено проти-річчя з урахуванням управління якістю освіти на інституційному рівні. Процеси, що відбуваються в національній та світовій економіці, призводять до домінування ролі якості освіти у забезпеченні конкурентоспроможності університетів. Були розглянуті такі основні процеси: збільшення пропозиції освітніх послуг над попитом; необхідність повного задоволення існуючих та потенційних споживацьких запитів; домінування якості освітніх послуг у системі показників конкурентоспроможності університету; впровадження інноваційних освітніх технологій. Проаналізовано стратегії внутрішньої та зовнішньої оцінки якості освіти. Автором охарактеризовано два підходи до забезпечення якості освіти: програмно-орієнтовані та інституційно-орієнтований. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | оцінка якості освіти | uk |
dc.subject | конкурентоспроможність університетів | uk |
dc.subject | управління освітніми закладами | uk |
dc.subject | забезпечення якості освіти | uk |
dc.title | Approaches to Educational Quality Assessment: the European Context // Liudmyla Zagoruiko | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zagoruiko_SCE.pdf | 292,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.