Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюдмила, Загоруйко-
dc.date.accessioned2018-12-04T08:29:16Z-
dc.date.available2018-12-04T08:29:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10039-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості різних підходів до оцінки якості осві-ти у європейських країнах з урахуванням освітніх змін. Виокремлено проти-річчя з урахуванням управління якістю освіти на інституційному рівні. Процеси, що відбуваються в національній та світовій економіці, призводять до домінування ролі якості освіти у забезпеченні конкурентоспроможності університетів. Були розглянуті такі основні процеси: збільшення пропозиції освітніх послуг над попитом; необхідність повного задоволення існуючих та потенційних споживацьких запитів; домінування якості освітніх послуг у системі показників конкурентоспроможності університету; впровадження інноваційних освітніх технологій. Проаналізовано стратегії внутрішньої та зовнішньої оцінки якості освіти. Автором охарактеризовано два підходи до забезпечення якості освіти: програмно-орієнтовані та інституційно-орієнтований.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectоцінка якості освітиuk
dc.subjectконкурентоспроможність університетівuk
dc.subjectуправління освітніми закладамиuk
dc.subjectзабезпечення якості освітиuk
dc.titleApproaches to Educational Quality Assessment: the European Context // Liudmyla Zagoruikouk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagoruiko_SCE.pdf292,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.