Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛівандовська, Інна Антонівна-
dc.date.accessioned2018-12-04T09:33:06Z-
dc.date.available2018-12-04T09:33:06Z-
dc.date.issued2018-12-04-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10051-
dc.description.abstractУ процесі організації супроводу розвитку депривованих дітей і підлітків дуже значуща роль приділяється психологічній та педагогічній компетентності батьків-вихователів, оскільки саме вони шляхом виховного впливу на особистість, реалізації психолого-педагогічного знання, організації психо-корекційної роботи з неповнолітніми та молоддю, консультуванням та підтримуючими техніками формують систему цінностей і відносин у підростаючого покоління, організовують виховний, освітній і корекційний вплив в процесі життєдіяльності дитячого будинку сімейного типу.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectгендерна ідентифікаціяuk
dc.subjectсиротиuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectбатьки виователіuk
dc.titleЗначення батьків-вихователів на процес гендерної ідентифікації сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Корекційно-відновлювальний та розвивальний аспектuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.