Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГервас, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2013-11-06T07:58:17Z-
dc.date.available2013-11-06T07:58:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1005-
dc.description.abstractНавчально-трудовий процес у ПТНЗ відбувається в умовах, наближених до виробничих умов. Їх оптимізація – одне із завдань педагогічної ергономіки. У статті вказується проблемний спектр ергодизайну, як особливої галузі ергономіки, визначається сутність та основні завдання педагогічної ергономіки, аналізуються розвиток та сучасні тенденції ергодизайнерської діяльності учнів ПТНЗ.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;658, 512, 2-
dc.subjectергономікаuk
dc.subjectергодизайнерська діяльністьuk
dc.titleТенднеції та розвиток ергодизайнерської діяльності учнів у системі професійнії освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tendnetsii ta rozvytok erhodyzainerskoi diialnosti uchniv u systemi profesiinii osviti.pdf269 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.