Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10098
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T15:16:10Z | - |
dc.date.available | 2018-12-04T15:16:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-10-10 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10098 | - |
dc.description | Іщенко Л.В. / Орос І.І., Ляховець А.В. Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника // Наука і Освіта. – 2017 – № 10. – С.82 – 89. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-10-10 (Emerging Sources Citation Index (ESCI) by Web of Science) | uk |
dc.description.abstract | Статтю присвячено підготовці майбутніх вихователів до формування творчої особистості дитини дошкільного віку; розв’язується актуальна проблема психолого-педагогічної діагностики готовності студе-нтів вищих навчальних закладів до професійної діяльності з творчими дітьми. Мета дослідження – розкрити результати психолого-педагогічної діагностики готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника. Було розроблено діагностувальну методику та такі критерії готовності майбут-нього вихователя до формування творчої особистості дошкільника: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практично-діяльнісний, оцінно-рефлексивний. Кожен критерій включає групу якісних показників, які розкри-вають зміст і дають характеристику досягнень студентів у передбаченому виді діяльності. На основі цього розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику сформовано-сті цієї професійної якості у майбутніх вихователів. Це уможливило їх чітку кількісну диференціацію за високим, достатнім, середнім і низьким рівнями готовності із конкретними характеристиками якісних ви-мірів, що відкриває перспективи для розроблення відповідних ефективних заходів щодо підвищення якості професійної підготовки майбутнього педагога до означеної діяльності. Ключові слова: майбутні вихователі, психолого-педагогічна діагностика, методичний інструментарій, критерії, показники, рівні, творча особистість дитина дошкільного віку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК:;378:373.2.011.3-051 | - |
dc.subject | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА | uk |
dc.subject | ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА | uk |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ishhenko L.V.Psy`xologo-pedagogichna diagnosty`ka gotovnosti majbutn`ogo vy`xovatelya do formuvannya tvorchoyi osoby`stosti doshkil`ny`ka.pdf | 798,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.