Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-12-04T15:16:10Z-
dc.date.available2018-12-04T15:16:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issnDOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-10-10-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10098-
dc.descriptionІщенко Л.В. / Орос І.І., Ляховець А.В. Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника // Наука і Освіта. – 2017 – № 10. – С.82 – 89. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-10-10 (Emerging Sources Citation Index (ESCI) by Web of Science)uk
dc.description.abstractСтаттю присвячено підготовці майбутніх вихователів до формування творчої особистості дитини дошкільного віку; розв’язується актуальна проблема психолого-педагогічної діагностики готовності студе-нтів вищих навчальних закладів до професійної діяльності з творчими дітьми. Мета дослідження – розкрити результати психолого-педагогічної діагностики готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника. Було розроблено діагностувальну методику та такі критерії готовності майбут-нього вихователя до формування творчої особистості дошкільника: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практично-діяльнісний, оцінно-рефлексивний. Кожен критерій включає групу якісних показників, які розкри-вають зміст і дають характеристику досягнень студентів у передбаченому виді діяльності. На основі цього розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику сформовано-сті цієї професійної якості у майбутніх вихователів. Це уможливило їх чітку кількісну диференціацію за високим, достатнім, середнім і низьким рівнями готовності із конкретними характеристиками якісних ви-мірів, що відкриває перспективи для розроблення відповідних ефективних заходів щодо підвищення якості професійної підготовки майбутнього педагога до означеної діяльності. Ключові слова: майбутні вихователі, психолого-педагогічна діагностика, методичний інструментарій, критерії, показники, рівні, творча особистість дитина дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК:;378:373.2.011.3-051-
dc.subjectПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКАuk
dc.subjectФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКАuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.