Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2013-11-06T09:24:37Z-
dc.date.available2013-11-06T09:24:37Z-
dc.date.issued2013-11-06-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1011-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему підготовки майбутніх педагогів в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність професійно-педагогічної підготовки. Розглядається суть термінів "готовність", "підготовка" до визначеної діяльності. Визначено зміст, етапи, компонентний склад професійно-педагогічної підготовки та запропоновано різні моделі її реалізації.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.13;-
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk
dc.subjectготовністьuk
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhotovka_maibutnikh_fakhivtsiv_doshkilnoi_osvity.pdf306,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.