Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10150
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Черніченко, Людмила Анатоліївна
Keywords: ІНКЛЮЗИВНе НАВЧАННЯ
Issue Date: 2018
Abstract: У сучасній ситуації накопичення досвіду соціальної та освітньої інклюзії постає питання про пошук методологічних підстав, з позиції яких буде відбуватися дослідження проблем інклюзивної освіти, а також процесів, що відбуваються всередині. Очевидно, що інклюзивна освіта не може розвиватися без серйозної методологічної, методичної та психологічної підготовки: не всі педагоги позитивно ставляться до таких реформ, багато хто не володіють навичками, необхідними для того, щоб проводити заняття в «інклюзивній» групі, де діти сильно відрізняються за своїми вихідними можливостями. Як правило, в даній ситуації мова ведеться про програми перепідготовки та підвищення кваліфікації вже працюючих вихователів, а з боку вищої школи, як правило, не приділяється належної уваги професійній підготовці студентів - майбутніх педагогів інклюзивної освіти.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10150
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Черніченко.pdf297,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.