Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10150
Title: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
Authors: | Черніченко, Людмила Анатоліївна |
Keywords: | ІНКЛЮЗИВНе НАВЧАННЯ |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У сучасній ситуації накопичення досвіду соціальної та освітньої інклюзії постає питання про пошук методологічних підстав, з позиції яких буде відбуватися дослідження проблем інклюзивної освіти, а також процесів, що відбуваються всередині. Очевидно, що інклюзивна освіта не може розвиватися без серйозної методологічної, методичної та психологічної підготовки: не всі педагоги позитивно ставляться до таких реформ, багато хто не володіють навичками, необхідними для того, щоб проводити заняття в «інклюзивній» групі, де діти сильно відрізняються за своїми вихідними можливостями. Як правило, в даній ситуації мова ведеться про програми перепідготовки та підвищення кваліфікації вже працюючих вихователів, а з боку вищої школи, як правило, не приділяється належної уваги професійній підготовці студентів - майбутніх педагогів інклюзивної освіти. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10150 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
тези Черніченко.pdf | 297,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.