Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T08:20:30Z-
dc.date.available2018-12-05T08:20:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10151-
dc.description.abstractЗбільшення кількості дітей з вадами мовлення є реалією сьогодення. Надання їм своєчасної кваліфікованої логопедичної допомоги – найважливіше освітнє завдання. Ефективність такої допомоги багато в чому залежить від професійної підготовки логопедів, тому підвищуються вимоги як до якості підготовки, так і до особистості логопеда.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectГОТОВНІСТЬ ЛОГОПЕДІВuk
dc.subjectВАДИ МОВЛЕННЯuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ЛОГОПЕДІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Черніченко Л.А. 2017.pdf355,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.