Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10152
Назва: СУ-ДЖОК ТЕРАПІЯ В РОБОТІ ЛОГОПЕДА
Автори: Черніченко, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: СУ-ДЖОК ТЕРАПІЯ
РОБОТА ЛОГОПЕДА
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Мова є однією з найважливіших психічних функцій людини і складною функціональною системою, в основі якої лежить використання знакової системи мови в процесі спілкування. Порушення мови можуть мати негативний вплив на формування особистості дитини, викликати психічні розлади, специфічні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних рис характеру. Це негативно позначається на оволодінні грамотою, на успішності в цілому. В даний час ми стикаємося з труднощами корекційної роботи через відсутність у дітей зацікавленості на заняттях, швидкої стомлюваності. Внаслідок цього, продуктивність корекційного процесу знижується. Тому необхідно використовувати інноваційні методи корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10152
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези хмельницьк 13.04.pdf291,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.