Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10152
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T08:24:15Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T08:24:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10152 | - |
dc.description.abstract | Мова є однією з найважливіших психічних функцій людини і складною функціональною системою, в основі якої лежить використання знакової системи мови в процесі спілкування. Порушення мови можуть мати негативний вплив на формування особистості дитини, викликати психічні розлади, специфічні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних рис характеру. Це негативно позначається на оволодінні грамотою, на успішності в цілому. В даний час ми стикаємося з труднощами корекційної роботи через відсутність у дітей зацікавленості на заняттях, швидкої стомлюваності. Внаслідок цього, продуктивність корекційного процесу знижується. Тому необхідно використовувати інноваційні методи корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | СУ-ДЖОК ТЕРАПІЯ | uk |
dc.subject | РОБОТА ЛОГОПЕДА | uk |
dc.title | СУ-ДЖОК ТЕРАПІЯ В РОБОТІ ЛОГОПЕДА | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези хмельницьк 13.04.pdf | 291,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.