Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T08:24:15Z-
dc.date.available2018-12-05T08:24:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10152-
dc.description.abstractМова є однією з найважливіших психічних функцій людини і складною функціональною системою, в основі якої лежить використання знакової системи мови в процесі спілкування. Порушення мови можуть мати негативний вплив на формування особистості дитини, викликати психічні розлади, специфічні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних рис характеру. Це негативно позначається на оволодінні грамотою, на успішності в цілому. В даний час ми стикаємося з труднощами корекційної роботи через відсутність у дітей зацікавленості на заняттях, швидкої стомлюваності. Внаслідок цього, продуктивність корекційного процесу знижується. Тому необхідно використовувати інноваційні методи корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectСУ-ДЖОК ТЕРАПІЯuk
dc.subjectРОБОТА ЛОГОПЕДАuk
dc.titleСУ-ДЖОК ТЕРАПІЯ В РОБОТІ ЛОГОПЕДАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези хмельницьк 13.04.pdf291,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.