Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T08:42:48Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T08:42:48Z | - |
dc.date.issued | 2017-09-16 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10158 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні в Україні відбувається перегляд пріоритетів у системі професійної підготовки логопедів. Насамперед процеси реформування системи освіти, які відбуваються зараз не тільки в Україні, але й в країнах Європи, приводять до необхідності переосмислення ролі майбутнього логопеда в новому столітті. У цій статті маємо на меті акцентувати увагу на кількох методологічних підходах, які сьогодні визначають інституційний прогрес у сфері з підготовки конкурентоспроможних фахівців на ринку освітніх послуг для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ | uk |
dc.subject | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ | uk |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черніченко Л.А. тези.pdf | 385,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.