Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10163
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T09:31:04Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T09:31:04Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10163 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається та теоретично обґрунтовується основні методологічні підходи підготовки логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Розкрито зміст системного, компетентнісного, особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів. Також схарактеризовано сукупність принципів організації та окреслено шляхи вдосконалення системи підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378:376-056.264-051; | - |
dc.subject | МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ | uk |
dc.subject | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ | uk |
dc.subject | методологічний підхід | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | системний | uk |
dc.subject | компетентнісний | uk |
dc.title | МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття-Черніченко.pdf | 439,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.