Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10164
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T09:35:41Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T09:35:41Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10164 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається та теоретично обґрунтовується стан університетської підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в інклюзивних умовах дошкільних закладів освіти. Проаналізовано зміст навчальних планів, робочих програм фахових дисциплін підготовки майбутніх логопедів. Констатовано відсутність складників підготовки логопеда до інноваційної діяльності. З’ясовано повноту навчально-методичного забезпечення цього процесу та аргументовано недостатню його ефективність. А також виявлено причини, що призводять до низького рівня готовності студентів до інноваційної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 376:001.; | - |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | майбутні логопеди | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | навчально-методичне забезпечення | uk |
dc.title | СТАН УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНИХ УМОВАХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Черніченко Л.А.перероблена.pdf | 593,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.