Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T09:49:39Z-
dc.date.available2018-12-05T09:49:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10169-
dc.description.abstractУ даній статті проаналізовано стан інклюзивної освіти як невід’ємної частини розвитку сучасного навчання. Адже в її основі лежить особливий та індивідуальний підхід до кожної дитини, що є актуальним сьогодні у демократичному суспільстві. Здійснено теоретичний аналіз поняття «інклюзія», «інклюзивне навчання» та визначено основні положення інклюзивної освіти відповідно до законодавчої бази України.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378. 018 УДК 378. 018;-
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectдіти з обмеженими можливостямиuk
dc.titleІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА, ЯК СУЧАСНА ОСВІТНЯ ІННОВАЦІЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черніченко Стаття, 30 лист Молодий н%D.pdf730,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.