Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10169
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T09:49:39Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T09:49:39Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10169 | - |
dc.description.abstract | У даній статті проаналізовано стан інклюзивної освіти як невід’ємної частини розвитку сучасного навчання. Адже в її основі лежить особливий та індивідуальний підхід до кожної дитини, що є актуальним сьогодні у демократичному суспільстві. Здійснено теоретичний аналіз поняття «інклюзія», «інклюзивне навчання» та визначено основні положення інклюзивної освіти відповідно до законодавчої бази України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378. 018 УДК 378. 018; | - |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | діти з обмеженими можливостями | uk |
dc.title | ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА, ЯК СУЧАСНА ОСВІТНЯ ІННОВАЦІЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черніченко Стаття, 30 лист Молодий н%D.pdf | 730,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.