Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T09:53:15Z-
dc.date.available2018-12-05T09:53:15Z-
dc.date.issued2016-12-21-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10171-
dc.description.abstractУ даній статті проаналізовано особливості інноваційної діяльності логопедів в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Адже інноваційна діяльність в інклюзивній дошкільній освіті є засобом реалізації нових завдань, виконуючи роль пускового механізму в саморозвитку освітньої системи та умови її випереджального розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378. 018;-
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінноваційне навчанняuk
dc.subjectінклюзивна дошкільна освітаuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛОГОПЕДІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cnf.pdf557,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.