Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/6789/10177
Title: Структура, критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання.
Authors: Черніченко, Людмила Анатоліївна
Keywords: готовність логопедів
компоненти готовності
критерії готовності
інноваційна діяльність
Issue Date: 2017
Series/Report no.: УДК 376:001.895;
Abstract: У статті розглядається та теоретично обґрунтовується структура готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Розкрито зміст мотиваційно-цільового, когнітивно-операційного, результативно-оціночного та креативного компонентів готовності. Також описано критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/jspui/handle/6789/10177
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вакстаття Черніченко Л.А. Умань 2017.pdf465,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.