Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10177
Title: | Структура, критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. |
Authors: | Черніченко, Людмила Анатоліївна |
Keywords: | готовність логопедів компоненти готовності критерії готовності інноваційна діяльність |
Issue Date: | 2017 |
Series/Report no.: | УДК 376:001.895; |
Abstract: | У статті розглядається та теоретично обґрунтовується структура готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Розкрито зміст мотиваційно-цільового, когнітивно-операційного, результативно-оціночного та креативного компонентів готовності. Також описано критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10177 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
вакстаття Черніченко Л.А. Умань 2017.pdf | 465,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.