Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерніченко, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T10:15:30Z-
dc.date.available2018-12-05T10:15:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10177-
dc.description.abstractУ статті розглядається та теоретично обґрунтовується структура готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Розкрито зміст мотиваційно-цільового, когнітивно-операційного, результативно-оціночного та креативного компонентів готовності. Також описано критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 376:001.895;-
dc.subjectготовність логопедівuk
dc.subjectкомпоненти готовностіuk
dc.subjectкритерії готовностіuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.titleСтруктура, критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вакстаття Черніченко Л.А. Умань 2017.pdf465,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.