Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10177
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T10:15:30Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T10:15:30Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10177 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається та теоретично обґрунтовується структура готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Розкрито зміст мотиваційно-цільового, когнітивно-операційного, результативно-оціночного та креативного компонентів готовності. Також описано критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 376:001.895; | - |
dc.subject | готовність логопедів | uk |
dc.subject | компоненти готовності | uk |
dc.subject | критерії готовності | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.title | Структура, критерії та рівні готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
вакстаття Черніченко Л.А. Умань 2017.pdf | 465,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.