Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗалізняк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T10:50:53Z-
dc.date.available2018-12-05T10:50:53Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationУ статті предметом розгляду є природа як стимулюючий фактор створення розвивального мовленнєвого середовища. Розкрито погляди відомого українського педагога Василя Сухомлинського на роль природи в розвитку мовлення дітей.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10179-
dc.description.abstractУ статті предметом розгляду є природа як стимулюючий фактор створення розвивального мовленнєвого середовища. Розкрито погляди відомого українського педагога Василя Сухомлинського на роль природи в розвитку мовлення дітей. Здійснено аналіз наукових джерел, що містять відомості щодо використання природи у розвитку мови дітей.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмовлення, природа, дитина, Василь Сухомлинський, спостереження, казка.uk
dc.titleМетодичні поради В.Сухомлинського щодо використання природи у навчанні дітей рідному мовленні.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАЛІЗНЯК А. М.- МЕТОД ПОРАДИ СУХомлинського.pdf242,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.