Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожі, Інна Георгіївна-
dc.date.accessioned2018-12-06T12:32:49Z-
dc.date.available2018-12-06T12:32:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРожі І. Г. Вивчення студентами-географами рідного краю як об’єкта краєзнавчо-туристської роботи / Географія та екологія: наука і освіта : матеріали IIV Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю), м. Умань, 19-20 квітня 2018 р. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 181-183.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10271-
dc.description.abstractЦіннісні орієнтації на краєзнавчо-туристську роботу впливають на потреби й мотиви її проведення студентами-географами, на їхню поведінку. Зважаючи на цінність знань особистості про рідний край і ставлячи за мету формування краєзнавчих ціннісних орієнтацій, зазначимо, що краєзнавство й туризм як елемент позакласної та позашкільної роботи можуть позначитися на формуванні ціннісного ставлення, любові до рідного краю молодого покоління. Специфічними цінностями, що входять до змісту краєзнавчо-туристської роботи, є ціннісні аспекти компонентів навколишньої природи рідного краю, її різноманіття та взаємозв’язок з антропогенним середовищем. Саме ці компоненти сприяють розвиткові творчих здібностей студентів, їхнього географічного мислення; досягненню результативності педагогічного процесу, вихованню особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візавіuk
dc.subjectКраєзнавчо-туристична роботаuk
dc.subjectмайбутній вчитель географіїuk
dc.subjectстудент-географuk
dc.subjectрідний крайuk
dc.titleВивчення студентами-географами рідного краю як об’єкта краєзнавчо-туристської роботиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.