Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10341
Назва: Дитиноцентризм-одна із компонент формули нової української школи
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: дитиноцентризм
громадянська діяльність
індивідуалізація навчання
навчально-пізнавальна діяльність,
адаптація
одиниці
Дата публікації: 11-жов-2018
Серія/номер: УДК;37.011.033-053(043.2)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається важлива проблема нової української школи-дитиноцентризм.Великого значення надається, де необхідно враховувати особливості фізичного, психічного, розумового розвитку дітей.Проаналізовані принципи,типи побудови,та негативні характеристики основних аналітичних одиниць адаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10341
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галина Коберник 2018.pdf288,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.